woensdag 28 september 2011

My Favorite Clothes

Het shirt is van Guess by Marciano, de broek is van Guess Jeans en de schoenen zijn van Guess.
Ik heb het shirt gekocht omdat ik hem redelijk appart vond door het logo aan de rechterbovenkant van het shirt. de broek heb ik gekocht omdat ik hou van donker blauwe jeans. de schoenen omdat ze me erg aanspraken.
Het shirt heb ik gekocht bij Galerie de Lavayette (Warenhuis), de broek bij een winkel in Ravenna (Italië) en de schoenen bij de Guess by Marciano winkel in Grenoble (Frankrijk)



De trui is van Love Moschino, de broek is van Moschino Jeans en de schoenen zijn van Guess.
Ik heb de trui gekocht omdat de kleuren me erg aanspraken en de stijl ook, vond hem erg leuk. de broek omdat hij van viscose is, lekker zacht en omdat hij zwart is, ik hou erg van zwarte kleding.
De trui heb ik gekocht bij een winkel in Lyon (Frankrijk). de broek heb ik besteld via Yoox.com.

Het shirt is van Moschino Jeans, de broek van Love Moschino en de schoenen weer van Guess.
Ik heb het shirt gekocht omdat ik hem super vond, ook heel erg appart, ik wist er zeker van dat niemand anders hem had, omdat Moschino zowiezo bijna niet verkocht word in nederland.
Ik heb het shirt besteld via Yoox.com.

De Polo is van Love Moschino, de broek is van Guess by Marciano en de slippers zijn van Guess
Ik heb de polo gekocht omdat ik hem heel erg mooi vond, ook omdat de kleuren in de kraag en de mouwen met erg aanspraken. De broek heb ik gekocht omdat hij van Linnen is, ik vind de stof heel erg mooi, ook omdat ik wist dat niemand anders hem had omdat er geen officiele Guess by Marciano winkel voor mannen zit in Nederland. De slippers heb ik gekocht omdat ik erg van spijkerstof hou.
De Polo heb ik gekocht in Györ (Hongarije). Het broekje in Budapest (Hongarije) en de slippers heb ik besteld via Sarenza.nl.


De Polo is van Guess by Marciano, het broekje en de slippers ook.
Ik heb de polo gekocht omdat ik hem heel erg mooi vond en ook wel een beetje appart, omdat er een rits in zit die iets naar de rechterkant van de polo zit.
Ik heb de Polo gekocht in de Guess By Marciano winkel in Grenoble (Frankrijk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten