woensdag 4 juli 2012

Macedonian pop singer: Magdalena Cvetkovska / Македонската поп пејачка: Магдалена Цветковска

Magdalena Cvetkovska, right now one of the most popular singer in Macedonia.



Cvetkovska became famous for her participation in Suncane Skale 2010 with her song ''Me Boli''. after ''Me Boli, she got 2 other hits: ''Ucam Od Najdobriot'' and ''Bez Kruna Kralica''.
right after it she got a hit with Darko Ilievski, Also a really famous Macedonian singer who took part of a Bulgarian songcontest: Music Idol 3, that because in the third season, Music Idol also did auditions in Skopje. After that she got another hit with macedonian rapper star: Vrcak. with him she released the song: Crveno Sonce.

Цветковска стана познат за нејзиното учество во Сунчане скале 2010 година, со нејзината песна'''' ме Боли", таа доби 2 други хитови: ''Уцам Од Најдобриот'' и ''Без Круна Кралица''. право откако таа ја доби хит со Дарко Илиевски, исто така познат македонски пејач кој навистина отпуштање на дел од бугарска песна натпревар: Музика идол 3, дека "Затоа што во третата сезона, Музика идол Исто така не аудиции во Скопје. По што таа доби уште еден хит со македонски рап ѕвездата: Врцак. со него, таа го издава песната: Црвено Сонце.



Her are her four most popular Songs:
Неа се нејзините четири најпопуларните песни:


Magdalena Cvetkovska - Me Boli / Магдалена Цветковска - ме Боли


Magdalena Cvetkovska - Ucam Od Najdobriot / Магдалена Цветковска - Уцам Од Најдобриот


Magdalena Cvetkovska - Bez Kruna Kralica / Магдалена Цветковска - Без Круна Кралица


Magdalena Cvetkovska ft. Darko Ilievski - Pepel / Магдалена Цветковска фт Дарко Илиевски - Пепел


Magdalena Cvetkovska ft. Vrcak - Crveno Sonce / Магдалена Цветковска фт Врцак - Црвено Сонце

Geen opmerkingen:

Een reactie posten