vrijdag 10 augustus 2012

Нова песма од Ђогани зове 'Хеј туго моја' / New song from Djogani called 'Hej Tugo Moja'

Djogani has an new 2012 hit with the song: 'Hej Tugo Moja'. Here the song.
Ђогани има нову 2012 хит са песмом: 'Хеј туго моја ". Овде можете слушати песму.





Djogani has a new song calles Hej Tugo Moja, I'm in love with the song like every song from Djogani! It takes place on a wedding where she's acting a little hostile. She sings also at the wedding. I hope you guys enjoy the song!



Ђогани има нову песму Цаллес туго моја Хеј, ја сам у љубави са песмом као и сваке песме из Дјогани! Она се одвија на свадби где су непријатељске акте. они певају на свадби. Надам се да момци уживају у песму!



Djogani - Hej Tugo Moja 2012 (Official Video) / Ђогани - Хеј туго моја 2012 (Оффициал Видео)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten