zondag 17 juni 2012

Kaliopi's opinion about homosexuality / Калиопи Букле позитивно мислење за хомо сексуалноста

Kaliopi's Opinion about Homo sexuality, she love gays! what is your opinion?Мислење Калиопи за хомо сексуалноста, таа љубов педери! какво е Вашето мислење?



Македонската евровизиска преставничка оваа година очигледно сериозно си го сфатила настапот на овој престижен фестивал па постојано настапува секаде каде што ќе ја викнат со цел што поголема публика да се запознае со нејзиниот лик и дело.
Неодамна таа настапи во геј клуб во Лондон каде што ја промовираше својата песна „Црно и бело“ и изјави дека ја обожава геј популацијата, а интересно беше што изјави дека и самата таа е геј!?!?!
" Никогаш не сум настапувала пред толку многу мажи (Калиопи на англиски вели вели – I HAVE NEVER SONG – SING so many MENS in one place) и потоа додава.. некој ме праша денеска што мислам за геј популацијата – што да кажам – и јас сум ГЕЈ – сакам мажи"
Дали е ова уште еден од начините Калиопи да ја привлече луѓе да гласаат за неа или пак само се пошегува на своја сметка не знаеме.
Како и да е од приложеното видео се гледа дека публиката уживаше во нејзиниот настап, а таа секако доби неколку нови обожаватели.






Kaliopi Bukle live in a Gay bar in London / Калиопи Букле живеат во геј бар во Лондон:



Hope you all like it, and what is your opinion about gays? please leave a comment!
Надевам дека сите се допаѓа, и какво е Вашето мислење за хомосексуалците? Ве молам оставете коментар!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten