woensdag 13 juni 2012

Нова песеп од Андреа и Азис - Пробвай ме / New song from Andrea and Azis - Probvai Me

New song in 2012 from Azis and Andrea Sahara Teodora. The song is called 'Probvai Me'.
It's a really nice song and i love them both, the're maybe the popularst Bulgarian singers from this time
Нова песен през 2012 г. от Азис и Андреа Сахара Теодора. Песента се нарича "Пробвай ме".
Това е една наистина хубава песен и аз го обичам и двамата, the're може би най-популярните български изпълнители от това време.

Azis - Hop, Azis - Sen Trope and Azis - Mrazish are his popularst songs
Азис - Хоп, Азис - Сен Тропе и Азис - Мразиш са най-популярните му песни
Andrea - Upotrebena, Andrea - Ne Gi Pravi Tiq Rabioti, Andrea - Izlaji Me are her popularst songs!
Андреа - Употребена, Андреа - Не Ги Прави Тия Работи, Андреа - Излъжи ме са най-популярните си песни!


I hope you like the new clip from Andrea and Azis - Probvai Me:
Надявам се, че ви харесва новия клип Андреа и Азис - Пробвай ме:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten